فولاد امیرکبیر گواهینامه استاندارد کیفیت آزمایشگاهی گرفت

اخذ گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت آزمایشگاهی توسط فولاد امیرکبیر کاشانکاشان فردا – شرکت فولاد امیرکبیر کاشان موفق به دریافت یک گواهی‌نامه استاندارد مدیریت کیفیت آزمایشگاهی معتبر بین‌المللی شد.

به گزارش چیلان: ارزیابی گواهی‌نامه ISO/IEC ۱۷۰۲۵:۲۰۰۵ توسط تیم ارزیابان مرجع بین‌المللی روسیه، به جهت پیاده‌سازی و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در آزمایشگاه‌ها بر اساس این استاندارد جهانی صورت گرفته‌است.

بیشتر بخوانیم:
+ چشم‌انداز فولاد امیرکبیر: یکی از تولیدکنندگان بزرگ فولاد کشور
+ فولاد امیرکبیر تندیس برنز حمایت از مصرف‌کننده دریافت کرد

در این ارزیابی حوزه‌های سیستمی و فنی مرتبط با آزمون‌های دامنه استاندارد و بررسی مستندات و سوابق سیستم، صلاحیت پرسنل آزمایشگاه، دستگاه‌ها و تجهیزات، فضای آزمایشگاه و روش‌های آزمون توسط تیم ارزیابان مورد بررسی قرار گرفت و هیچ‌گونه عدم انطباقی یافت نشد و در پایان ارزیابی و در نشست پایانی، گزارش ارزیابی توسط ارزیابان اعلام و شرکت موفق به دریافت گواهی‌نامه ISO/IEC ۱۷۰۲۵:۲۰۰۵ گردید.

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان پس از دریافت گواهی‌نامه یادشده، مجوز استفاده از لوگوی آنالیتیکا برای اعتباردهی به نتایج آزمون‌های تحت دامنه این استاندارد خواهد بود و نتایج این آزمون‌ها، در کلیه آزمایشگاه‌های معتبر دنیا قابل استناد و اعتبار است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.