مجتمع فرهنگی کاشان ۱۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشانکاشان فردا – رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کاشان گفت: مجتمع فرهنگی هنری کاشان تنها ۱۰ درصد پیشرفت داشته است و پیش‌بینی می‌شود تکمیل این پروژه ۱۴ میلیارد تومان هزینه نیاز داشته باشد.

به گزارش مهر، میثم نمکی اظهار داشت: یکی از موارد در دستور کار اداره ارشاد کاشان پیگیری پرونده ساختمانی این اداره است که خوشبختانه به نتایج خوبی دست پیدا کردیم و دیگر موارد پیگیری‌شده تعیین تکلیف مجتمع فرهنگی هنری کاشان است.

بیشتر بخوانیم:
+ ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت تالار هنرمندان اختصاص یافت

نمکی با اعلام این‌که این امر به صورت ویژه در دستور کار امور فنی فرمانداری کاشان قرار گرفته است گفت: اعتبار چهار الی پنج میلیاردی نخست پروژه صرف هزینه‌های اولیه و نقشه‌کشی شد.

وی با بیان این‌که این پروژه ۱۰ هزار مترمربع وسعت دارد، گفت: این پروژه در سال ۸۶ با ردیف بودجه ملی در چند فاز و چند طبقه مصوب شده، اما تاکنون با بروز مشکلات متعدد به تعویق افتاده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کاشان ضمن اشاره به مدیریت فرهنگی در روستاهای کاشان افزود: نشست‌های اختصاصی با حضور مسئولان در این خصوص برگزار شد تا مدیریتی واحد انجام شود و بر همین اساس طبق اقدامات صورت‌گرفته و طی درخواست‌ها و برآوردهای صورت گرفته کتاب‌های مورد نیاز اماکن فرهنگی را تأمین می‌کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.