قاتل مسلح فراری کمتر از ۲۴ ساعت در کاشان دستگیر شد

خبر فوری کاشان فرداکاشان فردا – با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی کاشان، قاتل شرور مسلح کمتر از ۲۴ ساعت در شهر کاشان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی پورکاوه فرمانده انتظامی کاشان با اعلام این خبر گفت: روز گذشته، با کسب خبری مبنی بر درگیری بین دو نفر در یکی از مناطق شهر کاشان و قتل یکی از آنان بر اثر شلیک گلوله، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی کاشان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات میدانی تیم رسیدگی‌کننده حاکی از آن بود که دو نفر جوان در یکی از مناطق شهر کاشان، پس از مشاجره لفظی با یک‌دیگر درگیر که قاتل با استفاده از کلت کمری و با شلیک چند گلوله جوانی ۲۷ ساله را به قتل رسانیده و از محل متواری می‌شود.

سرهنگ پورکاوه خاطرنشان کرد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی و با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی، سرانجام محل اختفای متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و با همکاری تیمی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی، مخفیگاه متهم محاصره و قاتل در اقدامی غافلگیرانه کمتر از ۲۴ ساعت به همراه سلاح مربوطه دستگیر شد.

گفتنی است: متهم یکی از اراذل و اوباش شهرستان بوده و چندین مورد سابقه کیفری دارد که در نهایت به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.