روستای شهدای آران و بیدگل در پلدختر احداث می‌شود

اسماعیل بایبوردی فرماندار آران و بیدگلکاشان فردا – فرماندار آران و بیدگل از برنامه‌ریزی خیران مسکن‌ساز این شهرستان برای ساخت تمامی خانه‌های تخریب‌شده یک روستا در پلدختر خبر داد.

اسماعیل بایبوردی صبح یک‌شنبه در گردهمایی خیران مسکن‌ساز آران و بیدگل با اشاره به برنامه‌ریزی و جمع‌آوری کمک‌های این شهرستان برای ساخت تمامی خانه‌های تخریب شده یک روستا به نام شهدای آران و بیدگل به مهر گفت: این کمک‌ها در قالب ایجاد زیرساخت‌های ۵۰ مسکن با اعتبار 1 میلیارد تومان توسط خیران آران و بیدگلی به پلدختر ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانیم:
+ منطقه کاشان تامین ۲۰ هزار متر فرش سیل‌زدگان را تقبل کرد
+ کاشان ۲۰۰ منزل مسکونی در پل‌دختر می‌سازد

وی یادآور شد: خیران کاشان و آران و بیدگل برای بافت و ارسال بیش از ۲۰ هزار مترمربع فرش ماشینی برای مناطق سیل‌زده کشور را به عهده گرفته‌اند.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به این‌که بسیاری از مشکلات ایجادشده در اثر سیل به دلیل عدم رعایت اصول شهرسازی در کشور است، گفت: برای ایجاد یک نهضت در زمینه شهرسازی نیاز به تشکیل خیران شهرساز در شهرستان و در ابعاد وسیع‌تر در کشور داریم.

وی به وجود برخی از منازل شهرستان آران و بیدگل در بستر رودخانه‌ها اشاره کرد و افزود: امیدواریم با کمک خیران مسکن‌ساز بتوانیم این منازل را در نقاط امن جانمایی و از نو بسازیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.