دریافت عوارض ۱۰ آزادراه تا پایان تیرماه الکترونیکی می‌شود

پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهیکاشان فردا – معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها گفت: مرحله دوم طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی، تا پایان تیرماه در ۱۰ آزادراه دیگر کشور اجرایی می‌شود.

به گزارش صدا و سیما سید حسین میرشفیع افزود: تا پایان تیرماه، با جمع‌شدن عوارضی‌های سنتی در آزادراه‌های قزوین – رشت، تهران – پردیس، ساوه – سلفچگان، قم – کاشان، کاشان – اصفهان، ارومیه – تبریز، زنجان – تبریز، کنارگذر مشهد، باغچه – مشهد و بندرعباس – شهید رجایی، عوارض عبور از این آزادراه‌ها بصورت الکترونیکی پرداخت می‌شود.

در مرحله نخست این طرح که از نوروز امسال آغاز شد، عوارض در چهار آزادراه تهران – قم، کرج – قزوین، قزوین – زنجان و تهران – ساوه بصورت الکترونیکی و از روش‌های مختلف بخصوص با مراجعه به سایت‌های اینترنتی www.aaniro.com و www.nspay.ir، اپلی‌کیشن‌های کیپاد، آنی‌رو و تاپ، تهیه برچسب بانک مسکن یا پوز‌ها و عابربانک‌های مستقر در توقف‌گاه‌های بین‌جاده‌ای پرداخت می‌شود.

میرشفیع تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، حذف نیاز به توقف در عوارضی‌ها و ایجاد ایمنی و تسهیلات بیشتر برای رانندگان است و مردم نباید بابت الکترونیکی‌شدن پرداخت عوارض نگرانی داشته باشند.

به گفت وی تا پایان شهریورماه همه 28 آزادراه کشور تحت پوشش پرداخت الکترونیک عوارض قرار می‌گیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.