بیماران قلبی از تردد غیرضروری خودداری کنند

گرما در کاشان و آران و بیدگلکاشان فردا – رئیس اداره هواشناسی کاشان از گرمای بی‌سابقه در کاشان و آران و بیدگل خبر داد و توصیه کرد: بیماران قلبی از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

عباس ارغوانی به مهر گفت: در چند روز آینده دمای هوا و در نتیجه اشعه خطرناک ماورا بنفش خورشید در منطقه کاشان به طور قابل‌توجهی افزایش خواهد داشت.

بیشتر بخوانیم:
+ در تابستان بیشتر مراقب آب‎تنی کودکان و نوجوانان در استخر باغ‌ها باشیم

وی با بیان این‌که اثرات مخرب این اشعه در مناطق کوهستانی شدیدتر است تاکید کرد: شهروندان کاشانی از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کرده و انجام امورات روزمره خود را به ساعاتی غیر از ساعات اوج تابش آفتاب موکول کنند.

ارغوانی گفت: دمای هوای کاشان تا ۳۹ درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می‌کند و این افزایش دما در نوع خود بی‌سابقه است و تا روز جمعه ادامه دارد.

رئیس اداره هواشناسی کاشان اوج تابش آفتاب را در بازه زمانی ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر ذکر و توصیه کرد: اگر شهروندان مجبور به تردد در این بازه زمانی شدند، حتماً باید از کرم ضد آفتاب، لباس نخی و عینک آفتابی استفاده کنند.

ارغوانی ضمن تاکید بر عدم تردد بیماران قلبی در سطح شهر و توصیه به نگهداری نوزادان در منزل در این ایام ابراز داشت: امکان ابتلا به گرمازدگی یا سکته برای این دسته از افراد با توجه به شرایط دمایی یادشده زیاد است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.