اگر زیرگذر مطالعه قبلی نداشته، چرا اجازه داده‌اید شروع شود

خسرو اعتماد مدیرعامل جمعیت کویر سبز کاشانکاشان فردا – خسرو اعتماد، فعال محیط زیست و مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد زیست‌محیطی جمعیت کویر سبز کاشان با انتقاد از رفتارهای اعضای شورای کاشان در جلسات اخیر نسبت به پروژه زیرگذر کاشان، وضعیت این شورا را تاسف‌آور خواند.

اعتماد در گفت‌وگو با مشکات آنلاین گفت: آقای رسول‌زاده می‌گویند کارشناس ترافیک شهری نداریم و اجرای این طرح اشتباه است! آیا ایشان از ابتدا به اجرای طرح اشراف نداشتند؟ ایشان رئیس شورا بودند، چرا موافقت کردند؟

بیشتر بخوانیم:
+ اقدامات جزیره‌یی، مانع توسعه امروز شهرستان است

وی تصریح کرد: متأسفانه از روند جلسات و خبرهایی که از شورا منتشر می‌شود، این‌گونه برداشت می‌شود که در شورای شهر، کسی به فکر کاشان نبوده و همه به فکر جاه‌طلبی خودشان هستند و هیچ‌کدام دلسوز شهر نیستند.

مدیرعامل جمعیت کویر سبز کاشان گفت: مردم به این افراد رأی نداده‌اند تا در صحن شورا شاهد چنین رفتارهایی باشند. اگر این طرح مطالعه قبلی نداشته پس چرا اجازه داده‌اید بدون مطالعه قبلی شروع شود؟ چگونه می‌خواهید جوابگ‌وی خدا باشید؟ بهتر است خودتان را گول نزنید! تمامی اعضا و هیئت‌رئیسه شورای شهر، نزد خدا مسئول هستند و مردم در صورت هرگونه خسارتی آن‌ها را مقصر می‌دانند.

بیشتر بخوانیم:
+ درختان مسیر پروژه زیرگذر بزرگ کاشان جابه‌جا شدند

اعتماد در مورد تأثیر اجرای پروژه زیرگذر کاشان بر محیط‌زیست و حیات درختان گفت: برای اجرای این پروژه، تعداد قابل‌توجهی درخت باید قطع می‌شد، شورای شهر قول دادند که با دستگاه و ماشین مجهز، درخت‌ها را جابه‌جا می‌کنند که این قول، عملی نشد.

وی ادامه داد: درختان داخل طرح، ۱۱۳۵ اصله بود. از این‌همه درخت ۵۰۰ اصله را با ترفند خاصی و با کمک سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کاشان به‌جای دیگر منتقل کردیم. تمام مدت، نظارت بر ممیزها داشتم و راه‌کارهایی برای حمل درخت‌ها دادم، ریشه‌هایشان را بریدیم و با گونی پوشاندیم تا بتوانیم همین ۵۰۰ اصله را زنده نگه‌ داریم.

بیشتر بخوانیم:
+ به حرمت امام حسین ظرف‌های یکبار مصرف را روی زمین نریزیم/ پاکبان‌ها گناهی نکرده‌اند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.