مدارس سما کاشان یکی از مدارس نمونه ماست

علیرضا منظری توکلی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی سماکاشان فردا – معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی سما گفت: مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی به ایجاد حلقه‌ای با سه محور دانش مهارتی، دانش آموزشی و دانش اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی تاکید دارد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا منظری توکلی در مراسم سی‌وهفتمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی که چهارشنبه ۲۲ خردادماه در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد اظهار کرد: سال گذشته به لطف خدا، سال پرباری از نظر کیفی و کمی در زمینه آموزش‌های عمومی و مهارتی پشت سر گذاشتیم.

ببیشتر بخوانیم:
+ مدارس «سما» كاشان از برترين مدارس كشور است

منظری توکلی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان ما در جشنواره سینا اثبات کردند گوی رقابت را از دیگران ربوده‌اند. دانش‌آموزان سما ۴۳ رتبه از صد گروه برتر جشنواره را درو کردند، در حالی که ۱۱.۵ درصد شرکت‌کننده‌ها را تشکیل دادند.

وی افزود: مدارس سما کاشان یکی از مدارس نمونه ماست که در سال دوم تاسیس، ۱۳ شعبه کلاس اول ۲۵ نفره ثبت‌نام کرده است. همچنین نمایندگان کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در بازدید از مدارس سما بندر لنگه اذعان کردند که احساس می‌کنند در مدرسه علامه حلی هستند.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی سما یادآور شد: در سال 1404، 620 هزار معلم بازنشسته می‌شوند که اگر فکری برای آن نشود، به یک بحران تبدیل خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.