کارکنان سه مرکز درمانی و آموزشی، ایمنی و آتش‌نشانی فراگرفتند

آموزش‌های ایمنی و آتش‌نشانی برای مراکز آموزش و درمانی کاشان1کاشان فردا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت:
کارکنان بیمارستان شبیه‌خوانی و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آی‌سی‌تی کاشان و بیمارستان کارگرنژاد  نکات ایمنی و آتش‌نشانی قرار گرفتند.

محمدمسعود چایچی افزود: در این دوره آموزشی، شناخت انواع طبقات آتش‌سوزی، نحوه مقابله با آن‌ها، خروج اضطراری در هنگام آتش‌سوزی و فرار از دود در بیمارستان‌ها، آشنایی با انواع خاموش‌کننده‌ها، و نکات عمومی ایمنی به شرکت‌کنندگان این دو مرکز در زمان‌بندی‌های مشخص آموزش داده شد.

بیشتر بخوانیم:
+ بیش از ۱۲۰۰ نفر آموزش‌های آتش‌نشانی فراگرفتند

وی خاطرنشان کرد: افزایش آگاهی و آموزش شهروندان و کارکنان ادارات به ویژه  کارکنان سازمان‌های امدادی، آموزشی و خدماتی می‌تواند آنان را به همیارانی در جهت جلوگیری از بروز حوادث تبدیل کند و این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که سازمان آتش‌نشانی در جهت مشارکت شهروندان و آموزش آنان موفق عمل کرده باشد.

چایچی با اشاره به اعلام فراخوان عمومی طرح هر شهروند، یک آتش‌نشان از سال گذشته تصریح کرد: اقشار مختلف شهروندان، می‌توانند با ارسال مشخصات خود شامل نام ونام خانوادگی، تاریخ تولد، میزان تحصیلات، شغل و شماره تماس، به سامانه پیامکی سازمان شماره 100000125000، مشارکت خود را در این طرح اعلام تا آموزش برای آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.