جدی مدیرعامل خانه تئاتر کاشان شد

سید مجتبی جدی مدیرعامل خانه تئاتر کاشان شدکاشان فردا – خیام وقار کاشانی «رئیس هیئت‌مدیره خانه تئاتر کاشان» در حکمی مجتبی جدی از هنرمندان شناخته‌شده تأتر کاشان را به عنوان مدیرعامل این مجموعه برگزید.

به گزارش کاشان آنلاین، در متن حکم خیام وقار خطاب به جدی آمده است: نظر به تعهد و تخصص جنابعالی و در راستای هرچه پویاترشدن این مجموعه، شما را به عنوان مدیرعامل این مجموعه انتخاب می‌نماییم. امید است با تلاش شما و دیگر هنرمندان تئاتر شاهد روزهای خوبی برای هنر تئاتر در کاشان باشیم.»

بیشتر بخوانیم:
+ مجتبی جدی، معاون جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی شد

مجتبی جدی دانشجوی کارشناسی‌ارشد کارگردانی دانشگاه تربیت مدرس است و تاکنون کارگردانی نمایش‌های: سعادت لرزان مردمان تیره روز – این نوبت از کسان – همان همیشگی – چشم‌های بسته از خواب – ادیپ افغانی و … را به عهده داشته است.

وی همچنین کارگردان برگزیده‌ی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران بوده است و از جمله فعالیت‌های اجرایی وی عضویت در ستاد برگزاری و هئیت انتخاب آثار جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از سال ۹۱ تا کنون، عضویت در هیئت‌مدیره خانه تئاتر کاشان، عضو شورای مرکزی کانون تئاتر دانشگاه تربیت مدرس، دبیر کانون تئاتر دانشگاه تربیت معلم سبزوار سال ۸۷ و ۸۸ و دبیر کانون تئاتر مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی تهران سال۸۹ و ۹۰ است.

جدی هم اکنون معاون اجرایی مرکز تئاتر مولوی است.

پیش از جدی محمد نظافتی مدیرعامل خانه تئاتر کاشان بود که چند ماه پیش از این سمت استعفا داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.