دادستان کاشان از ادامه طرح زیرگذر حمایت کرده است

کاشان فردا –  رئیس شورای شهر کاشان معتقد است باید با خدا و برای مردم سخن گفت، این در مرحله «حرف» بسیار خوش‌شنو و گوش‌نواز است، اما آیا در مرحله عمل هم به آن رفتار شده است؟

اگر آقای علی رسول‌زاده در ظاهر و باطن صادق است دو ابهام مهم را روشن نماید:
۱ – پاسخ نامه‌اش به دادستان کاشان را منتشر نماید و به مردم نشان دهد که چه درخواستی از دادستان داشته و دادستان کاشان به وی چه پاسخی داده است! آیا صحت دارد که توقف پروژه زیرگذر مدخل شهر را از دادستان درخواست کرده است؟

بیشتر بخوانیم:
+ کاشان به طرح زیرگذر نیاز دارد
+ پروژه زیرگذر کاشان پشتوانه قانونی دارد

شنیده شده دادستان شهرستان کاشان در پاسخ نامه رئیس شورای شهر کاشان مخالفت خود را با توقف پروژه طی یک نامه مستدل و مستند اعلام کرده است.

باید استدلال علی رسول‌زاده برای دادستان جالب باشد، چرا که یک روز در نامه‌ای به شهرداری تسریع اجرای پروژه را خواسته، و یک روز به دادستان برای توقف اجرای پروژه نامه نوشته‌! و خواستار تعطیلی قهرآمیز شده است!

این در حالی است که مبالغ هنگفتی از عوارض شهروندان تا کنون صرف شروع آن شده و پرداخت هزینه عقب‌نشینی و مخارج متعددی برای تخریب و آزادسازی و تغییر مکان و بریدن و خشک‌کردن درختان صرف شده است.

۲- در حالی که رسول‌زاده مدعی شده است در بسیاری موارد در شورای شهر از اتفاقات بی‌اطلاع بوه است، در این مورد توسط چه کسی برای جلسه محرمانه منزل آقای ساداتی‌نژاد مطلع و دعوت شد و در آن جلسه چه پیشنهاداتی داده شد؟ و این جلسه چه ربطی به خانواده ناظم‌رضوی داشته؟

این معیاری برای سنجش صداقت رئیس شورای شهر کاشان خواهد بود.

این در صورتی است که ما پاسخ این سوالات را می‌دانیم و معتقدیم آقای رسول‌زاده نیز پاسخی به این ابهامات نخواهد داد.

اما تضمینی وجود ندارد که این اطلاعات تا ابد از دسترس شهروندان دور بماند.

کاشان نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.