نخستین نشست قرارگاه نوسازی و بازسازی بخش برزک

نشست قرارگاه نوسازی و بازسازی بخش برزککاشان فردا – نخستین نشست قرارگاه نوسازی و بازسازی بخش برزک، صبح یک‌شنبه ۲۶ خردادماه با حضور بخشدار، مدیر مرکز مدیریت و کنترل حوادث شهرستان کاشان، و دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش، در سالن جلسات بخشداری برزک برگزار گردید.

به گزارش درگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری کاشان؛ پیگیری تهیه طرح خطرپذیری در سطح بخش، پیگیری تهیه طرح سامان‌دهی رودخانه‌ها و مسیل‌های بخش با محوریت شهرداری، دهیاری‌ها و بخش خصوصی و پیگیری تهیه طرح مطالعات بستر و حریم رودخانه‌های سطح بخش برزک توسط امور منابع آب شهرستان کاشان برخی از مصوبات این نشست بود.

بیشتر بخوانیم:
+ رودخانه‌های کاشان باید لایروبی و بازگشایی شوند

همچنین مقرر شد هزینه پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی برآورد و طرح بازنگری روستاها و همچنین طرح جامع شهری با موضوع حریم و بستر رودخانه‌ها با اصلاحات توسط دهیاری‌ها، بنیاد مسکن و شهرداری‌ها تهیه شود.

لایروبی و رسوب‌برداری بندهای آبخیزداری بخش برزک توسط امور منابع آب و منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کاشان، مذاکره با دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی روستاها در خصوص مشکلات مرتبط با وقوع سیل در روستاها و رفع و پیگیری مشکلات توسط بخشداری، مدیریت بحران و کنترل حوادث شهرستان و سایر دستگاه های ذیربط از دیگر تصمیم‌های نشست قرارگاه نوسازی و بازسازی بخش برزک بود.

بخش برزک شامل یک شهر و دو دهستان باباافضل و گلاب است و بنابر سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این بخش برابر با ۱۰۳۳۰ نفر بوده‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.