برای تشخیص درست در تصمیمات نیازمند اندیشه بانوان هستیم

افتتاح سرای خورشید پارک شهربانوکاشان فردا – شهردار کاشان در آیین گشایش سرای خورشید پارک شهربانو، تقارن روز فرهنگ پهلوانی با بهره‌برداری از این پروژه ویژه بانوان را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: در تاریخ چندهزار ساله ایران زمین بانوان پهلوانی داشته‌ایم که در ارتقای جامعه خود نقش‌آفرین بوده‌اند.

سعید ابریشمی‌راد خاطرنشان کرد: باید به نقش بانوان در توسعه شهر و تربیت یک جامعه سالم توجه داشته باشیم.

شهردار کاشان با بیان این‌که برای تشخیص درست در فرایند تصمیم‌گیری در شهرداری نیاز به اندیشه بانوان داریم ابراز امیداواری کرد: با حضور هرچه بیشتر بانوان در کاشان و همراهی با مدیریت شهری شاهد اعتلای هر چه بیشتر جایگاه بانوان در جامعه دارالمومنین باشیم.

بیشتر بخوانیم:
+ ما مردان نمی‌توانیم به‌جای زنان فکر و برنامه‌ریزی کنیم

عضو شورای شهر کاشان نیز در این آیین با تأکید بر نقش خانواده و سلامت آن در پویایی جامعه بیان کرد: در خانواده‌ای که مادر و همسر توانایی اداره خانواده را داشته باشد، بقیه اعضا نیز می‌توانند نقش خود را به درستی ایفا کنند.

عفت پدرام‌فر با تأکید بر اهمیت سلامت روحی و جسمی بانوان جامعه افزود: خانواده ای که مادر آن بیمار و افسرده است، فلج بوده و نمی‌تواند ثمره‌ای به نام فرزند سالم، فعال و اثرگذار به اجتماع عرضه کند.

وی ضمن تقدیر از شهردار کاشان برای اجرای چنین پروژه‌ءهایی ویژه بانوان کاشانی، خواستار اختصاص فصل بزرگی از اقدامات اجرایی شهرداری به بانوان شد و آن را حرکتی ارزشمند و خداپسندانه توصیف کرد.

در حاشیه برگزاری آیین گشایش سرای خورشید در پارک شهربانو، نمایشگاه آثار نقاشی فضه ریاضی در این مکان برپا شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.