قبل از انجام معاملات ملکی از دستگاه مربوطه استعلام کنید

نشست شورای انفال کاشانکاشان فردا – فرماندار شهرستان کاشان چهارشنبه در نشست شورای حفاظت از انفال شهرستان کاشان اراضی ملی شهرستان را اراضی مربوط به عموم مردم دانست و تصریح کرد: حفاظت از اراضی ملی یکی از وظایف ما در شهرستان است چرا که این اراضی به نوعی از اموال بیت‌المال محسوب می شود و آنچه بر ما مسلم است دفاع از حقوق مردم در مقابل تصرف‌کنندگان بیت‌المال است.

علی‌اکبر مرتضایی افزو: به منظور جلوگیری از تصرف اراضی و افزایش حاشیه‌نشینی در مناطق خارج از محدوده و مجاز، صدور هرگونه انشعابات از سوی دستگاه‌های خدماتی ممنوع خواهد بود.

بیشتر بخوانیم:
+ معادن بلای جان پوشش گیاهی و حیات وحش جوشقان قالی

فرماندار کاشان تاکید کرد: شهروندان به منظور جلوگیری از هرگونه کلاه‌برداری از سوی افراد سودجو و متخلف، قبل از خرید و انجام معاملات ملکی نسبت به استعلام از دستگاه‌های مربوطه اقدام نمایند تا با مشکلات حقوقی و زیان مالی مواجه نشوند.

مرتضایی در ادامه خاطر‌نشان کرد: در بحث تجاوز به حریم رودخانه‌ها، هیچگونه تعارفی در اجرای قانون با هیچ شخصی وجود ندارد و هرگونه پلاک ساخته شده در حریم رودخانه‌های شهرستان باید با دستور مرجع قضایی تخریب و آزادسازی ‌می‌گردد.

جلسه شورای حفاظت از انفال شهرستان با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، رئیس دادگستری، رئیس اداره بازرسی، شهردار کاشان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی روز چهارشنبه در سالن جلسات دادستانی شهرستان برگزار شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.