٪۲۰ افزایش مصرف/ با این مصرف خاموشی خواهیم داشت

امور برق کاشانکاشان فردا – رئیس امور برق کاشان ضمن اشاره به افزایش ۲۰ درصدی مصرف برق در کاشان گفت: افزیش بی‌رویه مصرف برق افت ولتاژ را به دنبال دارد.

علیرضا عرب بیگی به مهر اعلام کرد: میزان افزایش مصرف برق در کشور پنج درصد است و بر همین اساس لازم است شهروندان کاشانی نسبت به مدیریت مصرف برق توجه بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانیم:
+ با مصرف منطقی و درست تابستان امسال قطعی برق نخواهیم داشت
+ تغییر تعرفه برق مشکل خاصی را در منطقه حل نمی‌کند

وی با بیان این‌که متأسفانه سال گذشته برخی از بانک‌ها در کاشان مصوبه استانداری را رعایت نمی‌کردند، افزود: با وجود آن‌که این بانک‌ها یک ساعت زودتر تعطیل می‌کردند، اما پشت درهای بسته نیز به کار مشغول بوده و تجهیزات آنان مصرف برق داشت در حالی که ماهیت این ابلاغیه کاهش مصرف برق بود.

عرب‌بیگی تاکید کرد: در صورتی که نهادهای دولتی مصوبه استانداری مبنی شروع و پایان یک‌ساعت زودتر کار در تابستان را رعایت نکنند، گزارش شده  و انتظار داریم برخورد قانونی با متخلفان صورت پذیرد چراکه این مصوبه نقش بسزایی در کاهش مصرف برق در مواقع پیک بار دارد.

وی با بیان این‌که اوج مصرف برق کاشان ۱۱ تا ۱۶ و ۱۹ تا ۲۳ است، گفت: اگر مردم در این ساعات تنها از کولر چه آبی و چه گازی استفاده کرده و از وسایل پر مصرف استفاده نکنند، هیچ مشکلی نداشته و به تبع آن قطعی برق نیز نداریم، اما با این رویه افت ولتاژ را پیش‌بینی می‌کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.