آزادسازی بیش از 48 هزار مترمربع ملک در کاشان

حامد دادایی مدیر املاک شهرداری کاشانکاشان فردا _ مدیر املاک شهرداری کاشان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، 48 هزار و 650 مترمربع واحدهای ملکی در مناطق پنج‌گانه شهری با هدف توسعه شهری آزادسازی شد.

حامد دادایی، ارزش این آزادسازی‌ها را بیش از 15 میلیارد و 700 میلون تومان برشمرد و افزود: منطقه دو دارای بیشترین آزادسازی به میزان بیش از 30 هزار و 647 مترمربع با هزینه‌ای بیش از 4 میلیارد 710 میلیارد تومان صورت گرفته است.

دادایی، منطقه پنج را رتبه دوم میزان آزادسازی‌ها در بهار امسال ذکر و بیان کرد: برای آزادسازی بیش از 14 هزار مترمربع در این منطقه، 4 میلیارد و 250 میلیون تومان هزینه شده‌است.
یارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ ۲۳۱ پلاک به‌ارزش ۳۵ میلیارد تومان در نخستین سال مدیریت جدید شهری آزاد شد
+ آزادسازی در منطقه چهار

وی بیشترین ارزش ریالی آزادسازی‌ها را مربوط به منطقه چهار به ارزش بیش از 4 میلیارد و 881 میلیون تومان برای 3 هزار و 189 مترمربع ملک اعلام کرد و افزود: ارزش بیش از 453 مترمربع از املاک آزادسازی شده منطقه یک بیش از 780 میلیون تومان بوده و برای آزادسازی 268 مترمربع از ملک‌های منطقه سه، بیش از 1 میلیارد و 81 میلیون تومان، هزینه صرف گردیده است.

مدیر املاک شهرداری کاشان، آزاسازی ها را بر اساس اولویت‌ها و به منظور حل گره‌های مهم شهری دانست و تحقق حداکثر منافع عمومی را مبنای اصلی تصمیم‌گیری درباره چگونگی آزادسازی و محل اجرای آن عنوان کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.