لزوم رسیدگی و تعیین تکلیف معلمان خرید خدمت

سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و ٰآران و بیدگلکاشان فردا – نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل نسبت به وضعیت معلمان خرید خدمت انتقاد و تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش برای جبران کمبود معلم می‌تواند آزمون برگزار کند.

به گزارش خانه ملت، سیدجواد ساداتی‌نژاد در نشست علنی یک‌شنبه ۲ تیر مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: جمعی از معلمان خرید خدمت از نقاط مختلف کشور در مقابل مجلس تجمع کردند، این موضوع مهم باید مورد توجه دولت و وزیر مربوطه قرار گیرد.

ساداتی‌نژاد یادآور شد: براساس قانون برنامه ششم توسعه، مدارس حمایتی ممنوع شده است و دولت برای جبران کمبود معلم از طریق خرید خدمت، معلمان را به کار می‌گیرد. این وضعیت شرایط بدون بیمه و بدی را برای معلمان رقم زده است. وزارت آموزش و پرورش می‌تواند با برگزاری آزمون، کمبود معلم خود را جبران کند.

بیشتر بخوانیم:
+ چرا بیمه دی به تعهدات خود در قبال ایثارگران عمل نمی‌کند

وی در بخش دیگری از تذکر خود بار دیگر نسبت به کوتاهی بیمه دی در قبال مسئولیت‌های خود در قبال ایثارگران به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تذکر داد.

مسعود پزشکیان نایب‌رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر ساداتی‌نژاد گفت: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در رابطه با مشکل فرهنگیان جلسه‌ای را برگزار تا موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در تجمع معلمان خرید خدمت مقابل مجلس که تعدادی از آن‌ها هم از کاشان و آران و بیدگل بودند حضور یافته و از نزدیک در جریان دغدغه و درخواست‌های آن‌ها قرار گرفته بود.

حضور ساداتی‌نژاد در تجمع معلمان خرید خدمت مقابل مجلس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.