نماینده نطنز قمصر و بادرود در مجلس دار فانی را وداع گفت

دکتر مجتبی صفاری نطنزی نماینده مردم نطنز بادرود و قمصر در مجلسکاشان فردا – دکتر «مجتبی صفاری نطنزی» نماینده مردم نطنز و بادرود و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز پس از یک دوره کوتاه بیماری، دارفانی را وداع گفت.

صفاری که مبتلا به سرطان پانکراس بود از ۱۰ روز گذشته در بیمارستانی در تهران بستری و تحت مداوا قرار داشت، اما به دلیل شدت بیماری امروز دارفانی را وداع گفت.

وی متولد ۱۳۳۵ در نطنز و دانش‌آموخته دکترای تخصصی اقتصاد از آکادمی مطالعات اقتصادی بخارست رومانی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم بود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مجارستان، قزاقستان و اسپانیا، مدیرکل کشور‌های مشترک‌المنافع و همسایگان شمال غرب وزارت امور خارجه، ریاست اداره اول اروپای مرکزی و شمالی وزارت امور خارجه، معاون اداره دوم سیاسی و رئیس اداره دوم اروپای شرقی در وزارت امور خارجه، کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در بخارست و کارشناس‌ارشد نهاد نخست‌وزیری در سال ۱۳۶۰ بخشی از مسئولیت‌های مرحوم صفاری در دوران خدمت است.

بیشتر بخوانیم:
+
تا کی شاهد تلفات در جاده مرگ باشیم

فرماندار کاشان در پیامی درگذشت آن مرحوم را به خانواده و مردم شریف آن حوزه انتخابیه تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کاشان در پیام علی‌اکبر مرتضایی آمده است:

«إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

با کمال تاسف و تاثر درگذشت دکتر مرتضی صفاری نطنزی نماینده محترم مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در دوره دهم مجلس شورای را خدمت خانواده محترم آن مرحوم و مردم شریف آن حوزه انتخابیه تسلیت عرض می‌کنم.

بی‌شک تلاش‌های ارزنده آن فقید سعید در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی و حوزه سیاست خارجی که منشاء خدمات صادقانه بود، در حافظه تاریخی مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی خواهد ماند.

از خداوند قادر متعال برای آن مرحوم آمرزش و علو درجات الهی و برای بازماندگان گرامی شکیبایی طلب می‌کنم.»

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مجارستان، قزاقستان و اسپانیا، مدیرکل کشورهای مشترک‌المنافع و همسایگان شمال غرب وزارت امور خارجه، ریاست اداره اول اروپای مرکزی و شمالی وزارت امور خارجه، معاون اداره دوم سیاسی و رئیس اداره دوم اروپای شرقی در وزارت امور خارجه، کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در بخارست و کارشناس ارشد نهاد نخست وزیری در سال 1360 و دبیری آموزش و پرورش بخشی از مسئولیت‌ها و سوابق اجرایی مرحوم صفاری می باشد.

مراسم تشییع‌جنازه مرحوم صفاری که بامداد امروز 5 تیرماه در بیمارستان درگذشت، فردا ساعت ۱۷ در زادگاهش برگزار می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.