مخالف طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان قطعاً ریگی به کفش دارد

سید جواد ساداتی‌نژاد نمایده مردم کاشان و آران و بیدگلکاشان فردا – نماینده کاشان و آران و بیدگل گفت: طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان می‌تواند متضمن سلامت اقدامات آن‌ها شود و اگر کسی با آن مخالفتی دارد قطعاً ریگی به کفش دارد.

سیدجواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس، درباره درخواست تعداد اندکی از نمایندگان برای مسکوت‌گذاشتن طرح اعاده اموال نامشروع نمایندگان گفت: این طرح، طرحی بسیار مدرن و به‌روز است و با آن‌که شبیه به این طرح در اصل 49 قانون اساسی هم وجود دارد، اما این طرح به منظور محکم‌کاری این اصل قانون اساسی بوده و می‌تواند نظارت‌ها را بر اموال مدیران و مسئولان، نظام جمهوری اسلامی بیشتر، و مردم را به اقدامات آن‌ها امیدوار کند.

بیشتر بخوانیم:
+ لزوم رسیدگی و تعیین تکلیف معلمان خرید خدمت

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید در اقدامات و رفتارهای خود نظارت‌ها را بیشتر کرده و بر امور اشراف بیشتری داشته باشند. طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان منجر به شفافیت بیشتر اقدامات شده و نمایندگان مجلس باید از آن استقبال کنند و از اینکه تعداد اندکی از همکارانم در مجلس به دنبال مسکوت گذاشتن طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان هستند انتقاد دارم.

ساداتی‌نژاد گفت: مردم از این‌که برخی نمایندگان مجلس به دنبال مسکوت گذاشتن طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان هستند گلایه دارند، چرا که تعدادی از نمایندگان که بخشی از اکثریت مجلس را شامل می‌شود با پرچم شفافیت وارد پارلمان شده‌اند اما برخلاف آن عمل می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.