مرکز «آفتاب» ويژه خدمات به بیماران سرطانی در منزل

دکتر مصطفی سروی‌زاده رئیس بیمارستان یثربی کاشانکاشان فردا – رئیس بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی خبر داد: به‌زودی مرکز «آفتاب» ویژه خدمات حمایتی و تسکینی بیماران سرطانی در منزل در این بیمارستان گشایش می‌یابد.

دکتر مصطفی سروی‌زاده، با بیان این‌که بیمارستان آیت‌الله یثربی تنها مرکزی است که در کاشان خدمات تخصصی و حمایتی به بیماران مبتلا به سرطان در منزل رایگان ارائه می‌دهد. اعلام کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین این بیمارستان و مرکز پیشگیری و کنترل سرطان «آلاء» مبنی بر ارائه خدمات رایگان به بیماران مبتلا به سرطان در خانه منعقد شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ درمان رایگان خانواده زندانیان کاشان در بیمارستان آیت‌الله یثربی
+ خیرین کاشانی ۶۰۰ میلیون تومان به بیماران سرطانی اهدا کردند

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه؛ ارائه خدمات ویزیت در منزل، تامین تجهیزات پزشکی، مشاوره تلفنی توسط پزشک، فیزیوتراپی و کاردرمانی، مددکاری اجتماعی، مراقبت روان‌شناختی، مراقبت معنوی، مشاوره تغذیه به صورت کاملا رایگان برای بیماران انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی با اشاره به این‌که مراقبت از این بیماران از طریق هماهنگی با درمان‌گر و تیم مراقبتی انجام می‌شود، تاکید کرد: این خدمات علاوه بر کنترل عوارض جسمی بیماری، به کاهش استرس، رفع مشکلات عاطفی و روحی روانی کمک می‌کند.

دکتر سروی‌زاده خاطرنشان کرد: توجه همزمان به آموزش، مشاوره، حمایت و مراقبت از خانواده بیمار به منظور مدیریت بهینه فرآیند بیماری از ویژگی‌های بارز این خدمات است که مانع ورود آسیب‌های جدی روانی، اجتماعی و اقتصادی به بیمار و خانواده او می‌شود.

به گفته وی تمامی هزینه‌های درمان بیماران مبتلا به سرطان در خانه بر عهده خیرین خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.