علیرضا حیدری از سانحه مرگبار در کاشان جان سالم به در برد

تصادف سمند علیرضا حیدری با کامیون در کاشان1کاشان فردا – علیرضا حیدری کشتی‌گیر آزاد سابق ایران و دارنده ۶ مدال جهان و المپیک در سانحه رانندگی دو تن از دوستان خود را از دست داد، اما از این سانحه جان سالم به در برد.

حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با تشریح سانحه تصادف رانندگی خودروی سواری سمند با کامیون که منجر به کشته‌شدن دو تن از دوستانش شده است، اظهار کرد: در جاده منتهی به معدن در اطراف بادرود کاشان با خودروی سمند در حال تردد بودیم که قصد گرفتن سبقت از خودروی جلویی را داشتیم اما به محض گرفتن سبقت و به علت بلند شدن گرد و خاک دچار کاهش دید شدیم و با خودروی کامیون که از روبه‌رو می‌آمد برخورد شدید داشتیم.

دارنده یک طلا، ۳ نقره و یک برنز جهان و یک برنز المپیک افزود: متاسفانه در این حادثه دو تن از دوستانم جان خود را از دست دادند و یکی دیگر از دوستانم نیز دچار خون‌ریزی داخلی شده و در بیمارستان بستری است که امیدوارم با دعای خیر مردم به بهبودی برسد.

وی درباره شرایط خود نیز گفت: خدا را شکر حالم خوب است و مشکلی ندارم. دو دنده‌ام دچار شکستگی شده اما مشکل خاصی نیست. دست دادند و یکی دیگر از دوستانم نیز دچار خون ریزی داخلی شده و در بیمارستان بستری است که امیدوارم با دعای خیر مردم به بهبودی برسد.

چند سال پیش نیز خودروی علی دایی آقای گل فوتبال جهان در همین محور دچار حادثه شده که چند روز در بیمارستاتن بهشتی کاشان بستری بود.

سال‌ها قبل از آن هم عباس بهروان مجری و گزارش‌گر برنامه‌های ورزشی تلوزیون در این محور تصادف کرد که مدت‌های‌ زیادی در بستر بیماری و درمان بود.
تصادف سمند علیرضا حیدری با کامیون در کاشان1

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.