برپایی «چلچراغ توسعه» در راوند کاشان

چلچراغ توسعه شهرداری کاشانکاشان فردا – مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان از برگزاری چهارمین هفته اجرای طرح چلچراغ توسعه با گشایش و بهره‌برداری از طرح احیاء و بازآفرینی محله تاریخی پاچنار راوند خبر داد.

مهدی بذرافشان گفت: این آیین پنج‌شنبه 13 تیرماه جاری از ساعت 7:30 صبح در محله تاریخی پاچنار واقع در بلوار حرم راوند برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این روز دو خیابان شهدای زیدی و صنیع‌الملک (کتابچی) واقع در منطقه دو شهری پس از زیرسازی و آسفالت، جدول‌گذاری و رنگ‌آمیزی جداول، اجرای بلوک‌فرش و… به بهره‌برداری می‎رسد.

بیشتر بخوانیم:
+ سومین هفته چلچراغ توسعه با چراغی برای روشندلان روشن می‌شود

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، با اشاره به گذشت سه هفته از آغاز اجرای طرح چلچراغ توسعه در شهر، بهره‌برداری از مجموعه ورزشی شهدای غواص در لتحر، خانه فرهنگ غیاث‌الدین جمشید کاشانی، سرای خورشید، مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو، مسجد پایانه مسافربری، بوستان راهب و افزوده‌شدن شش دستگاه اتوبوس بازسازی‌شده به ناوگان حمل و نقل عمومی را از جمله پروژه‌های انجام‌شده در هفته‌های پیشین اجرای این طرح برشمرد.

در طرح چلچراغ توسعه که با محوریت گشایش پروژه‌های شهری در مناطق پنج‌گانه و سازمان‌های شهرداری اجرا می‌شود، پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، بانوان و … در نقاط مختلف شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.