جشنواره «من با پلیس» در کاشان برگزار می‌شود

مرتضی والی‌زاده مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشانکاشان فردا – مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری جشنواره «من با پلیس» خبر داد.

به گزارش مهر، مرتضی والی‌زاده اعلام کرد: این جشنواره به همت فرهنگ‌سرای معراج کاشان به مناسبت ۱۸ تیرماه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، و تشویق بیشتر کودکان و نوجوانان طراحی شده‌است.

وی با بیان اینکه این جشنواره ویژه گروه سنی هفت تا ۱۵ سال است، افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند با ارائه آثار در سه بخش شعر، داستان و نقاشی با محوریت عدم استفاده از موبایل هنگام رانندگی، لزوم رعایت سرعت مجاز، لزوم استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی به جای خودرو شخصی، لزوم استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران و کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان در ماشین با یکدیگر به رقابت بپردازند.

والی‌زاده اعلام کرد: علاقه‌مندان تا دوشنبه ۱۷ تیرماه فرصت دارند آثار خود را به فرهنگ‌سرای معراج تحویل دهند و از نفرات برگزیده این جشنواره، ۱۸ تیرماه تقدیر می‌شود.

وی گفت: آشنایی کودکان و نوجوانان با مهدی آذر‌یزدی و آثار او، پرورش خلاقیت و همچنین تشویق آن‌ها به کتاب‌خوانی از جمله اهداف برگزاری جشنواره «من با پلیس» است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.