۳ نفر در یک استخر آب کشاورزی اردستان غرق شدند

۳ نفر در استخر آب کشاورزی در اردستان غرق شدندکاشان فردا – سه عضو یک خانواده عصر جمعه در استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای کهنگ از توابع اردستان غرق شدند.

فرماندار اردستان  به ایرنا گفت: بر اساس گزارش آتش‌نشانی و جمعیت هلال‌احمر، خانواده‌ای برای تفریح به اطراف استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای کهنگ رفته بودند که در نهایت سه نفر شامل پدر ۴۱ ساله به همراه پسر ۹ ساله و دختر ۱۳ ساله دچار حادثه شده و در استخر غرق شدند.

حمیدرضا تأملی افزود: بر اساس این گزارش ابتدا پسربچه به درون آب کشیده می‌شود، سپس دختر خانواده برای نجات وارد عمل شده و در نهایت پدر به استخر ورود کرده اما در نهایت هر سه عضو این خانواده جان‌باختند.

بیشتر بخوانیم:
+ در تابستان بیشتر مراقب آب‎تنی کودکان و نوجوانان در استخر باغ‌ها باشیم

وی بیان کرد: با توجه به فقدان غواص ماهر در اردستان برای خارج‌کردن پیکرها، از شاهین‌شهر درخواست کمک شده که با رسیدن به محل حادثه و در صورت وجود شرایط مناسب، در این زمینه اقدام خواهد شد.

فرماندار اردستان یادآور شد: استخر کشاورزی روستای کهنگ به صورت سد ساخته شده، نزدیک به ۲۰ متر عمق دارد و مجهز به وسایل ایمنی مانند فنس هم بوده است.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر اردستان، پنج نفر در چند سال گذشته به دلیل غرق‌شدگی در این سد جان خود را از دست دادند.

منصور خانی با هشدار به خانواده‌ها تاکید کرد: با توجه به آغاز فصل گرما و تعطیلی مدرسه‌ها، خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود بوده و به علائم هشدار دهنده توجه کنند.

روستای کهنگ از توابع دهستان برزاوند اردستان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.