ساعات کار ادارات کاشان به روال قبل بازگشت

ساعت کار ادارت استان اصفهان به روال عادی بازگشتکاشان فردا – بر اساس بخش‌نامه صادره، از دوشنبه ۱۷ تیرماه ۹۸ ساعات آغاز و پایان کار ادارات در سطح استان اصفهان طبق روال قبل و از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کاشان؛ معاون توسعه مدیریت منابع استانداری اصفهان اعلام کرد: با توجه به بخش‌نامه شماره ۷۰۳۶۸تاریخ ۱۲/۰۴/۹۸ وزارت کشور در خصوص یکسان‌سازی ساعات کار ادارات استان‌ها، بخشنامه شماره ۲۵۳۸۴/۶/۲۰ مورخ ۲۹ خردادماه ۹۸ لغو شد. از این روی از دوشنبه ۱۷ تیرماه ۹۸ ساعت شروع کار ادارات استان اصفهان ۷:۳۰ و ساعت پایان آن ۱۳:۳۰ خواهد بود.

در ادامه این بخشنامه آمده است، اجرای مدیریت صحیح برق و کنترل روزانه مصرف انرژی، استفاده از سازوکارهای کاهش مصرف، نظیر تنظیم دمای محیط کار با ۲۵درجه سانتی‌گراد، از مدار خارج نمودن سیستم‌های سرمایشی و روشنایی پس از پایان وقت اداری، تولید برق از مولدهای اضطراری در ساعات۱۱ الی ۱۵ و همچنین استفاده واحدهای صنعتی و کشاورزی از ظرفیت نیروگاهی خود در فصل گرما مورد تاکید می‌باشد.

بر اساس بخش‌نامه شماره ۲۵۳۸۴/۶/۲۰ مورخ ۲۹ خردادماه ۹۸ ساعات کار ادارات استان اصفهان یک ساعت زودتر از معمول یعنی ۶:۳۰ دقیقه آغاز می‌شد و در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه پایان می‌یافت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.