سمینار گانودرما در کاشان برگزار شد

سمینار گانودرما در کاشانکاشان فردا – سیمنار «گانودرما» با هدف معرفی برخی محصولات که ارزش درمانی و تغذیه‌ای قابل‌توجی دارند در کاشان برگزار شد.

در این سمینار آموزشی که در سالن بام فین برگزار شد، یک کارشناس‌ارشد تغذیه با اشاره به علت بیماری‌ها گفت: بیشتر بیماری‌ها به خاطر ضعف سیستم دفاعی بدن و واردشدن مواد شیمیایی، مواد نگهدارنده، هوای آلوده و دیگر سموم است.

محرابخوانی با اشاره به مولفه‌های سلامتی همچون ورزش، پیاده‌روی، مراقبه، تغذیه صحیح و خواب کافی گفت: اکسیژن رساندن به خون و دفع سموم راه‌هایی است که ما بیمار نشویم.

وی تصریح کرد: راه این‌که سموم از بدن دفع شود، تنظیم سیستم دفاعی و استفاده از گیاهان متعادل‌کننده همچون گانودرماست.

این کارشناس دارو با معرفی انواع گیاه گانودرما و خواص آن اظهار کرد: چینی‌ها معتقدند که این گیاه یک ساله نماد سلامتی و طول عمر است و به همین جهت به آن پادشاه گیاهان لقب داده‌اند.

کارشناس‌ارشد شیمی با اشاره به این‌که این گیاه به عنوان تقویت‌کننده سیستم ایمنی و مکمل درمان است، گفت: گانودرما موجب بهبود کیفیت زندگی بیماران به ویژه دیابتی‌ها می‌شود.

وی فرایند تاثیرگذاری گانودرما را در بدن ۵ مرحله دانست و گفت: گانودرما سموم نهفته در بدن را شناسایی و سم‌زدایی و پاک‌سازی می‌کند، فعل و انفعالات بدن را تنظیم و متعادل می‌کند و سلول‌های آسیب‌دیده را ترمیم و جوان‌سازی می‌نماید.

محرابخوانی گانودرما را گیاهی مغذی هم دانست و اظهار داشت: این گیاه دارای موادی است که اکسیژن‌رسانی به خون و پاک‌سازی از سموم و تعادل‌بخشیدن به بدن را تسریع می‌کند.

وی افزود: این گیاه ۶ برابر شیر کلسیم، ۳ برابر اسفناج آهن، ۷ برابر پرتقال ویتامین C و ۷ برابر ماهی امگا۳ و ۱۵ برابر کلم بروکلی منیزیم دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.