آغاز عملیات اجرایی باند دوم پل زیرگذر راه‌آهن روستای آب‌شیرین

آغاز عملیات اجرایی باند دوم پل زیرگذر راه‌آهن روستای آب‌شیرین کاشانکاشان فردا – بخشدار مرکزی کاشان از آغاز عملیات اجرایی باند دوم پل زیرگذر راه‌آهن شمال – جنوب در روستای آب‌شیرین  خبر داد.

محمدرضا قاسمی به ایسنا گفت: اجرای این طرح نیازمند اعتباری معادل ۲ میلیارد تومان و اجرای سازه اصلی پل بر عهد راه‌آهن است که قطعات پیش‌ساخته بتنی شامل باکس‌های مسلح این پل، روز گذشته در محل تخلیه شده است.

وی افزود: ابعاد این پل مطابق استاندارد فنی و ایمنی راه‌ها بوده و عرض دهانه هریک از خطوط رفت و برگشت برابر ۵.۲۰ متر خواهد بود تا عبور و مرور وسایط نقلیه و ماشین‌آلات کشاورزی در این مسیر به آسانی و همراه با ایمنی انجام شود.

قاسمی تصریح کرد: اجرای این طرح به دنبال درخواست اهالی روستای آب شیرین با گذشت 17 سال اجرایی شده است که مطالعات فنی اصلاح وضع موجود و اجرای باند دوم این پل توسط راه‌آهن جمهوری اسلامی همراه با عملیات اجرایی آن آغاز شد.

بخشدار مرکزی کاشان گفت: بهره‌برداری از این پل امنیت شهروندان را از خطرهای جانی و مالی تأمین می‌کند و امیدواریم برابر تعهدهای انجام شده، تا پایان شهریورماه سال جاری، قطعات پیش ساخته در محل نصب شود.

وی تصریح کرد: مقرر است پس از اجرای سازه اصلی، زیرسازی و آسفالت و در نهایت ایمن‌سازی و تکمیل مسیرهای ورودی و خروجی این پل توسط دهیاری آب‌شیرین با مشارکت بخشداری و با جذب اعتبارات شهرستانی انجام پذیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.