ششمین چلچراغ توسعه در طاهرآباد و ناجی‌آباد روشن می‌شود

چلچراغ توسعه شهرداری کاشانکاشان فردا – مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، از بهره‌برداری میدان طاهرآباد و همچنین افزون بر 13.5 هزار مترمربع از معابر سطح فاز دو ناجی‌آباد پس از اتمام عملیات راه‌سازی و اجرای آسفالت خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در ششمین هفته اجرای چلچراغ توسعه به بهره‌برداری می‌رسند.

مهدی بذرافشان افزود: پروژه میدان طاهرآباد با اعتباری بیش از ۲میلیارد و ۵۵ میلیون تومان پس از زیرسازی، ایجاد تاسیسات، تأمین فضای سبز و روشنایی، جدول‌گذاری میدان و معابر اطراف و رنگ‌آمیزی آن، اجرای آسفالت و آزادسازی معابر منتهی به میدان به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانیم:
+ بهره‌برداری از ۳ پروژه ورزشی و عمرانی در کاشان

وی افزود: آیین گشایش این پروژه شام‌گاه پنج‌شنبه 27 تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع طاهرآباد با حضور شهردار، مدیران شهری و معتمدین محلی برگزار می‌شود.

بذرافشان همچنین با اشاره به بهره‌برداری از برخی از معابر فاز دو ناجی‌آباد به عنوان دیگر پروژه ششمین هفته چلچراغ توسعه، «نیلوفر 3» و معابر منشعب از آن را محور این عملیات دانست و بیان کرد: برای راه‌سازی و آسفالت بیش از 13.5 هزار مترمربع این معابر بالغ بر ۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی یادآور شد: علاوه بر «نیلوفر 3»، معابر ارغوان 5، 6، 7 و 8 (با فرعی‌ها) و لادن‌های 4، 5، 6 و 7 پس از اتمام عملیات راه‌سازی و آسفالت به بهره‌برداری می‌رسند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.