نهمین مسابقه ملی فناوری نانو در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود

نهمین مسابقه ملی فناوری نانو در دانشگاه کاشان برگزار می شودکاشان فردا – مرحله دوم نهمین مسابقه ملی فناوری نانو جمعه ۲۸ تیرماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری نهمین مسابقه ملی فناوری نانو در دانشگاه کاشان گفت: این مسابقه بزرگ‌ترین رقابت علمی در حوزه فناوری نانو میان دانشجویان و دانش‌آموختکان علاقه‌مند است که هرسال از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود.

رضا محصل هدف از برگزاری مسابقه را، افزایش آشنایی محققان با فناوری نانو، گسترش آموزش فناوری نانو در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی – آموزشی کشور، شناسایی برترین‌های این حوزه از فناوری، حمایت از آن‌ها و جهت‌دهی فعالیت‌های آموزشی و حمایت‌های تشویقی ذکر کرد.

وی افزود: در مرحله نخست این مسابقه که اردیبهشت‌ماه امسال برگزار شد 96 نفر نام‌نویسی کردند که حدود 80 نفر به مرحله دوم راه یافتند.

محصل خاطرنشان کرد: برگزیدگان مرحله دوم مسابقه ازجوایز نقدی و غیرنقدی، امتیاز و جایزه نقدی بنیاد ملی نخبگان، اعتبار شبکه آزمایشگاهی، سهمیه سفر عمره و عتبات، مدال طلا، نقره و برنز مسابقه ملی فناوری نانو، دریافت گواهی توان‌مندی تدریس فناوری نانو، و مجوز حضور در نانواستارت‌آپ برخوردار می‌شوند.

به گفته وی، برگزیدگان این مسابقه می‌توانند با شرکت در نانواستارت‌آپ، ایده‌های فناورانه خود را توسعه دهند و در این راه از حمایت‌های مادی و معنوی ستاد نانو برخوردار شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.