اختصاص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای باند دوم جاده ابوزیدآباد – کاشان

 

مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگلکاشان فردا – رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل از اختصاص ۴۰ میلیارد ریال جهت اجرای باند دوم جاده ابوزیدآباد (فخره-کاشان) از اعتبارات تملک و دارایی استان خبر داد.

«مجتبی آراسته» به شبستان گفت: در نشست اخیر بررسی مشکلات حوزه راه بخش ابوزیدآباد آران و بیدگل، با اختصاص ۴ میلیارد تومان جهت اجرای باند دوم جاده ابوزیدآباد(فخره_کاشان) از اعتبارات تملک و دارایی استان موافقت شد.

آراسته با بیان این‌که در این نشست، با توجه به حدود ۳۳/۱ هکتار بافت فرسوده شهر ابوزیدآباد و بخش کویرات، با تخصیص ۲۰۰ تن قیر به بافت فرسوده این شهر موافقت شد افزود: همچنین واگذاری ۵۰ پلاک زمین جهت ساخت مسکن برای افراد بی‌بضاعت شهر و الحاق ۵۰ هکتار اراضی منطقه سیازگه به حریم شهر ابوزیدآباد مورد موافقت مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانیم:
+ ۸۰۰ میلیون تومان برای به‌سازی و بازسازی آثار تاریخی آران و بیدگل

نشست بررسی مشکلات حوزه راه بخش ابوزیدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل با حضور مهندس امیرخانی مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، فرماندار آران و بیدگل، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابوزیدآباد در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.