فرماندار کاشان از پنج شرکت صنعتی بازدید کرد

دیدار فرماندار کاشان از شهرک صنعتی جعفرآبادکاشان فردا – سلسله برنامه‌های بازدید فرماندار کاشان و معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری از شرکت‌های تولیدی این هفته با بازدید از پنج شرکت صنعتی ادامه یافت.

در این برنامه ی‌کروزه که در چارچوب رفع موانع تولید و با هدف شناسایی و حل مشکلات شرکت‌های صنعتی صورت گرفت، از چهار شرکت مستقر در شهرک صنعتی فتح‌المبین و یک شرکت در شهرک صنعتی امیرکبیر (جعفرآباد) بازدید بعمل آمد و مدیران هر یک از شرکت‌ها ابتدا به معرفی خدمات و برنامه‌های شرکت و سپس به مشکلات و نیازهای خود برای توسعه اشتغال پرداختند.

علی‌اکبر مرتضایی مهمترین هدف از این بازدیدها را شناسایی قابلیت‌ها و پتانسیل‌های صنعتی منطقه و همچنین رسیدگی به مشکلات و رفع موانع بر سر راه تولیدکنندگان عنوان کرد.

در طی این برنامه از سه شرکت­ تولیدی زرفام (مصلحی) فرش آدینا (محمدی) و کارگاه جلودارپور (سازنده جرثقیل) و شرکت برش شیشه رجبی واقع در شهرک صنعتی فتح‌المبین و شرکت پاکیان کویر در شهرک صنعتی امیرکبیر بازدید شد.

گفتنی است، بازدیدهای این هفته با همراهی مدیران ادارات صنعت معدن و تجارت کاشان، اداره امور مالیاتی، اداره حفاظت محیط زیست کاشان، اداره میراث فرهنگی، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کاشان و نماینده اتاق بازرگانی و مسوول شهرک صنعتی فتح‌المبین انجام شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.