حضور فرماندار کاشان در جوشقان قالی

نشست فرماندار کاشان با مسئولان شهری جوشقان قالیکاشان فردا – فرماندار کاشان به منظور بررسی مشکلات مردم شهر جوشقان قالی در جمع مردم آن شهرحضور یافت.

علی‌اکبر مرتضایی عصر شنبه با حضور در شهر جوشقان قالی مسائل و مشکلات مردم به خصوص مباحث مرتبط به فعالیت معادن در این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

جلسه پیگیری و بررسی مسائل مربوط به فعالیت معادن در سالن جلسات شهرداری جوشقان قالی به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار قمصر، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، مدیران ادارات صنعت، معدن و تجارت، منابع طبیعی و آبخیزداری، حفاظت محیط زیست، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جوشقان قالی و مدیرعامل شرکت‌های بهره‌بردار از معادن این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانیم:
+ ٰمعادن جوشقان قالی مجوز «محیط‌ زیست» ندارد
+ معادن بلای جان پوشش گیاهی و حیات وحش جوشقان قالی

در این جلسه با دستور فرماندار کاشان مقرر شد کمیته‌ای متشکل از رئیس شورای اسلامی شهر به عنوان نماینده مردم و بخشدار قمصر به عنوان نماینده فرماندار و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و نماینده معدن‌داران به بررسی مسائل و مشکلات و ارائه راه حل لازم در اسرع وقت بپردازند.

بعد از اتمام این جلسه فرماندار از معادن اطراف شهر بازدید کرد و سپس به منظور دیدار مستقیم و چهره به چهره با مردم شهر جوشقان قالی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد این شهر حضور یافت.

وی ضمن قول مساعد برای پیگیری رفع مشکلات، به سوالات و خواسته های مردم پاسخ داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.