یک کاشانی، مدیرعامل صندوق احیا اماکن تاریخی و فرهنگی کشور شد

هادی میرزایی مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگیکاشان فردا – معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، در حکمی، هادی میرزایی را به‌ عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی منصوب کرد.

به گزارش مشکات آنلاین، در متن حکم علی‌اصغر مونسان خطاب به هادی میرزایی آمده است:

«به استناد مواد ۸ و ۱۰ اساسنامه صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی و صورت‌جلسه هیئت‌امنای صندوق به تاریخ ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ و با توجه به تجربیات جناب‌عالی، به‌موجب این ابلاغ به‌سمت “مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره صندوق احیا و بهره‌برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی” منصوب می‌شوید.»

بیشتر بخوانیم:
+ یک کاشانی مدیرعامل شرکت پیام‌رسا شد

هادی میرزایی، زاده کاشان و کارشناس‌ارشد مهندسی عمران است. از سوابق وی می‌توان به معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ٩ و منطقه ٢١ تهران، عضو کمیته اجتماعی کمیسیون تدوین سند چشم‌انداز در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور معاون برنامه‌ریزی و توسعه‌شهری شهرداری تهران و دبیر مجمع فرهیختگان شاهد و ایثارگر اشاره کرد.

صندوق احیاء و بهره‌برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی، در سال ۱۳۸۴ و به استناد ماده ۱۱۴ برنامه چهارم توسعه و به منظور اهتمام ملی در شناسایی، حفاظت، پژوهش، مرمت، احیاء، بهره‌برداری و معرفی میراث فرهنگی در کشور و ارتقای توان گردشگری ،تولید ، ثروت ،اشتغالزایی و مبادلات فرهنگی تشکیل شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.