خبر انفصال از خدمت رئیس دانشگاه کاشان صحت ندارد

دانشگاه کاشانکاشان فردا – مدیر روابط عمومی دانشگاه کاشان در گفت‌گو با خبرگزاری دانشجو، خبر انفصال از خدمت رئیس این دانشگاه را تکذیب کرد.

محمد خداداد خبر انفصال عباس زراعت، رئیس دانشگاه کاشان که آنا خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از یک منبع آگاه منتشر کرده بود را تکذیب کرد.

چهارشنبه ۲ مرداد آنا به نقل از یک منبع آگاه  اعلام کرد: حکم انفصال از خدمت رؤسای دانشگاه‌های کاشان و تربیت مدرس به دلیل تخلف در به‌کارگیری دانشجویان بورسیه صادر شده است.

تقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس در همان خبر به آنا گفته بود: پرونده‌ای در زمینه بورسیه‌ها در دیوان عدالت اداری در جریان است ولی جمع‌بندی آن اعلام نشده است و از حکم انفصال خبری ندارم.

اما امروز اکثر رسانه‌ها نوشتند که اصل خبر آنا کذب بوده و صحت ندارد.

پرونده بورسیه‌ها در کشور بیش از ۵ سال است که بحث مدیران عالی آموزش عالی است و تا کنون حکم خاص و شفاقی در مورد ادعاها پیرامون آن مطرح نشده است.

دکتر عباس زراعت استاد تمام رشته حقوق و هفدهمین رئیس دانشگاه کاشان است و علاوه بر دکترا از دانشگاه تهران، در رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی از انگلستان دانش‌آمومخته شده‌است.

وی علاوه بر آن دروس فقه، اصول فقه و ادبیات عرب را در حوزه علمیه تحصیل‌کرده و نفر نخست در آزمون وکالت بوده و وکیل پایه‌یک دادگستری است.

دانشگاه کاشان در دوره اخیر مدیریت وی موفقیت‌های فراوان ملی‌ و بین‌المللی کسب کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. هادی می گوید

    چند روز از این خبر گذشته و تکذیب آقای رئیس، تکذیب شد. اینم از اعتبار رسانه شما

  2. صدای عدالت می گوید

    کاشان فردای عزیز،
    سلام،
    خارج از تکذیبه جناب آقای دکتر زراعت که زمان این موضوع را مشخص خواهد کرد که این خبر تا چه حد صحت دارد، ممکن است در مورد این جمله که مرقوم نمودید” آقای دکتر زراعت علاوه بر دکترا از دانشگاه تهران، در رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی از انگلستان دانش‌آمومخته شده‌است” بفرمایید این موضوع را از کجا نقل قول می فرمایید؟ در ضمن اگر چنین موضوعی صحت دارد نام دانشگاه انگلیسی که ایشان فارغ التحصیل شده اند را نیز بفرمایید موجب امتنان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.