اعتبارات عمرانی کاشان 11درصد افزایش یافت

کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات پروژه‌های عمرانی سال 98شهرستان کاشانکاشان فردا – فرماندار کاشان از افزایش ۱۱ درصدی  عمرانی اعتبارات شهرستان کاشان در سال جدید خبرداد.

کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات پروژه‌های عمرانی سال 98شهرستان کاشان با حضور فرماندار و رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به عنوان دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، معاونین فرماندار و نماینده سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل و همچنین مدیران شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری کاشان برگزار شد.

فرماندار کاشان در این نشست ضمن تشریح مفاهیمی که دستگاه‌های اجرایی در آن ابهام داشتند گفت: با توجه به شرکت در جلسات شورای برنامه‌ریزی استان و آشنایی نزدیک با مسائل و مشکل اعتبارات در استان، باید اذعان داشت با توجه به شرایط ویژه کشور توزیع اعتبارات در سطح کشور، استان و متعاقبا شهرستان بر اساس عملکرد و میزان جذب اعتبارات و نیازها یه‌دستگاه‌های اجرایی می‌باشد.

علی‌اکیر مرتضایی در ادامه افزود: کل اعتبارات عمرانی و ملی پیش‌بینی شده برای شهرستان کاشان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شامل قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، ماده 23 جرائم رانندگی، ماده 94 قانون برنامه ششم، و 3 درصد نفت و گاز 11 درصد افزایش داشته است.

مرتضایی به چندین طرح عمرانی در دست اجرا در حوزه‌های آب، کشاورزی، راه‌سازی و نوسازی و تجهیز مدارس، ورزش و جوانان … در مناطق شهری و روستایی در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: برای سال تحصیلی به یاری خداوند متعال با کمک مجمع خیرین مدرسه‌ساز و از محل تامین اعتبارات استانی تعداد 11 مدرسه در قالب احداث مدارس مشارکتی در سطح شهرستان کاشان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: روسای ادارات با برنامه‌ریزی دقیق و منظم، اتمام پروژه‌های نیمه تمام را با قید اولویت پی‌گیری کنند و سپس در اختصاص اعتبار به طرح‌های جدید در خدمت به مردم کوشا باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.