شهردار منتخب شورای نیاسر به استانداری معرفی شد

مجتبی نظیری شهردار نیاسرکاشان فردا – شورای شهر نیاسر یک نیاسری را برای تصدی سمتِ شهرداری این شهر به استانداری اصفهان معرفی کرد.

به گزارش مشکات آنلاین؛ مجتبی نظیری، گزینه انتخابی شورای نیاسر متولد ۱۳۵۱ نیاسر و کارشناسی عمران از دانشگاه آزاد اسلامی کاشان است.

نظارت بر اجرای شهرک مسکونی شهید بهشتی تهران در بنیاد تعاون آجا ،نظارت و اجرا در بخش خصوصی مناطق ۲۲ گانه تهران، مدیر فنی آزادراه در سازمان توسعه راه‌های ایران، مدیر پشتیبانی و رئیس گروه عمران و تاسیسات شرکت خدمات انفورماتیک بانک مرکزی، مدیرعامل شرکت خصوصی برج‌سازان صنعت آروین و مشاور سرمایه‌گذاری شرکت رهیاب کنترل ایرانیان، مهم‌ترین بخش رزومه کاری گزینه پیشنهادی شورای شهر نیاسر است.

مهدی تقی‌پور رئیس شورای شهر نیاسر درباره علت انتخاب این گزینه گفت: سه گزینه داشتیم اما از آن‌جایی که بحث انتخاب گزینه بومی مطرح بود و تحصیلات آقای نظیری نیز با این جایگاه مرتبط بود و از سوی دیگر شناخت کافی نسبت به نیاسر داشت شورا نسبت به انتخاب وی به توافق نظر رسید.

تقی‌پور اضافه‌کرد: اعضای شورا نسبت به این گزینه شناخت کافی داشته و در این مدت هم با وی درباره مسائل مختلف در ارتباط بوده‌اند.

سبحان نظری شهردار سابق نیاسر اسفندماه گذشته از سمت خود استعفا داد.

بیشتر بخوانیم:

+ تودیع شهردار نیاسر برگزار شد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.