ساخت تمامی واحدهای مسکن مهر کشور تا پایان سال به اتمام می رسد

مهران کفاش معاون وزیر راه و شهرسازیکاشان فردا – معاون وزیر راه و شهرسازی از ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور خبر داد و گفت: ساخت تمامی واحدهای مسکن کشور تا پایان سال به پایان می‌رسد.

به گزارش مهر، مهران کفاش پیش‌ازظهر چهارشنبه در آیین کلنگ‌زنی شهرک آبشار در کاشان اظهارامیدواری کرد: با اقدامات صورت گرفته تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز این پروژه انجام شده و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز شود.

وی افزود: با رویکرد جدید در وزارت راه و شهرسازی تکمیل پروژه‌های ناتمام در دستور کار قرار گرفت به نحوی که تا پایان سال ۹۸ ساخت تمامی واحدهای مسکن مهر در کشور به اتمام می‌رسد و این رویکرد مثبت نیز در تمامی زمینه‌ها در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور خبر داد و ابراز داشت: عملیات اجرایی ساخت ۱۵۰ هزار مسکن در آینده‌ای نزدیک با حضور رئیس‌جمهور آغاز می‌شود. این واحدها در شهر و روستا ساخته شده و سریعا به بهره‌برداری می‌رسد.

کفاش ضمن اشاره به شرایط اقتصادی ویژه کشور گفت: تمامی اولویت ما در وزارت راه اتمام پروژه‌های ناتمام است به نحوی که پروژه‌هایی که تا ۷۰ درصد پیشرفت داشته در اولویت اتمام و بهره‌برداری قرار دارد و کلنگ‌زنی های جدید در کشور در زمینه پروژه‌های مشارکتی خواهد بود.

وی از ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور خبر داد و اظهار داشت: برای رونق‌بخشی در حوزه مسکن احیای بافت‌های فرسوده در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است و با توجه به اهمیت جاده‌سازی امید است با حمایت‌های مجلس بتوانیم در این زمینه مشکل تهیه قیر را رفع کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.