توهین کارمند صداوسیما به یک هنرمند کاشانی

وحیدرضا صادقپورکاشان فردا – یکی از کارمندان صداوسیما و حامیان رسانه‌ای سیدجواد ساداتی‌نژاد در کانال تلگرامی خود با انتشار بخشی از ویدئوی حضور جمعی از هنرمندان کاشان در بیمارستان آیت‌الله یثربی نوشته است: «وقتی می‌گوییم برخی نمی‌فهمند چه می‌گویند، به ما خرده می‌گیرند.»

او سپس اجراهای وحیدرضا صادق‌پور را «مسخره» نامیده و تلاش کرده به خوانندگان القاء کند که بخشی از نمایش که این بازیگر نمایش‌های طنز به سینه خود می‌زند توهین به عزاداری است.

این کارمند صداوسیما درحالی کارهای این هنرمند کاشانی را مسخره نامیده که پیشتر و در هنگام همکاری این تیم هنری با سیدمحمد ناظم‌رضوی شهردار پیشین کاشان هیچ واکنشی به اجراها نشان نداده بود.

بیشتر بخوانیم:
+ اجرای تن‌تنانی
+ لغو یک کار مثل این است که بچه‌ات را بکشند/ از شهرم دلگیرم

وحیدرضا صادق‌پور در گفت‌وگو با کاشان نیوز گفت: این‌که یک کارمند صداوسیما این‌طور به بنده توهین می‌کند جای تعجب ندارد. بالاخره انتخابات نزدیک است و اینها گمان می‌کنند جامعه هنری که در بین مردم جایگاه دارند، می‌توانند برای آن‌ها خطرساز باشند.

وی تصریح کرد: ما برای شادی بیماری صعب‌العلاج به بیمارستان رفته بودیم. وقتی که آهنگ اجرا می‌شد همه دست می‌زدیم. نگاه کردم و دیدم این بیمار نمی‌تواند دست بزند و با یک دست به سینه‌اش می‌زند. برای همراهی با او این حرکت را انجام دادم.

صادق‌پور گفت: بیست سال است که در این شهر فعالیت هنری دارم اما مدتی است که یک گروه خاص با انتشار قطعه‌ای از کارهای من در فضای مجازی تلاش می‌کنند برایم حاشیه درست کنند درحالی که همین‌ها وقتی که من از استان کاشان حمایت کردم مرا هنرمند نامیدند.

این هنرمند کاشانی گفت: مدت‌هاست که حرکت‌های این چنینی در سطح کاشان و کشور توسط گروه‌های طنز انجام می‌شود اما این‌که چرا یک نفر باید از بین این همه اقدام انسان‌دوستانه و زیبایی که گروه ما انجام داده، دنبال یک بهانه برای تخریب و تحریک احساسات مذهبی مردم باشد جای شک است.

وی افزود: همین صداوسیما بارها فیلم اخراجی‌های دهنمکی را نشان داده که در آن صلوات با آن حالت خاص تلفظ می‌شود. پس چرا کسی نگفت دهنمکی می‌خواسته صلوات را مسخره کند؟

مردم این موارد را مسخره‌کردن باورهای دینی خود نمی‌دانند. این‌که برخی می‌خواهند به نام حضرت زهرا و امام حسین به مقاصد سیاسی خود برسند را باعث وهن دین می‌دانند. و الا هیچ کسی پای اجراهای ما بی دین نشده است.

صادق پور گفت: من بیست سال است که بدون ادعای متدین بودن شادی را بر روی لب‌های کوچک و بزرگ این شهر آورده‌ام. این‌ها که مدعی دین‌داری هستند بگویند برای دین و کشور چه کرده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.