کاهش ۱۸ درصدی حوادث تیرماه درکاشان

محمدمسعود چایچی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشانکاشان فردا – مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: در تیرماه ۱۸۱مورد حادثه در کاشان به وقوع پیوسته که تیم‌های عملیاتی امداد و نجات این سازمان در آن حضور فعال داشته‌اند.

محمدمسعود چایچی اظهار داشت: شاخص‌ترین عملیات از نظر تعداد مربوط رفع محبوسی همشهریان از منازل و خودروها، رفع خطر جانوران موذی (مار و عقرب) و حیواناتی از جمله سگ و گربه بوده است.

چایچی ضمن اشاره به ۸۵ نفر نجات‌یافته در این مدت گفت: کاهش قابل توجه ۵۰ ثانیه‌ای مدت زمان رسیدن به محل حوادث و ۱۸ درصدی مجموع عملیات امداد و نجات آتش‌نشانان از موارد قابل توجه در تیر ماه بوده است.

وی درادامه به برخی حوادث پوشش داده‌شده شامل: سقوط در چاه، آب‌افتادگی، نجات از آسانسور، نجات شخص در اثر تصادف و واژگونی خودرو ، نجات شخص، رهاسازی اعضای بدن، نشست زمین و نشت گاز در ماه گذشته اشاره کرد و گفت تعداد حوادث آسانسور و بالابر کاهش ۷۳درصدی نسبت به تیرماه  سال ۹۷داشته است.

مدیرعامل سازمان در پایان گفت: در این تعداد ۱۷ مصدوم و ۳ فوت به ثبت رسیده و متوسط زمان رسیدن به محل حوادث سه دقیقه و ۴۱ثانیه بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.