۲۰ داور جوان از قضاوت در مسابقات فوتبال کاشان انصراف دادند

 20داور جوان از قضاوت در مسابقات فوتبال کاشان انصراف دادندکاشان فردا – 20 داور فوتبال کاشان در اعتراض به انتصابات جدید در کمیته داوران هیئت فوتبال کاشان از قضاوت در مسابقات فوتبال این شهرستان انصراف دادند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، پس از انتصاب احمد صانع‌نژاد به عنوان رئیس کمیته داوران هیئت کاشان به جای «محسن بختیاری» و اکبر عظیمی به عنوان دبیر کمیته داوران، داوران جوان این شهرستان با انصراف خود از قضاوت مسابقات، همکاری خود را با کمیته داوران این شهرستان قطع کردند.

انصراف داوران جوان کاشانی باعث شد در دیدار روز گذشته رده جوانان بین دو تیم شهید رضایی سفیدشهر و امید یزدل تیم داوری دیگری قضاوت کند که یکی از آن‌ها از داوران پیش‌کسوت و پابه‌سن‌گذاشته و یک نفر نیز فاقد مدارک معتبر برای قضاوت بوده‌است.

یک از داوران انصراف‌دهنده به پایگاه اهل کاشانم گفته: محسن بختیاری رئیس برکنار شده کمیته داوران کاشان یکی از قصاوت کنندگان جوان لیگ دو کشور است که تلاش ها و مدیریتش همواره مورد رضایت مجموعه داوران شهرستان بوده است.

وی که نخواست نامش فاش شود، افزود: بختیاری بدون هیچ جلسه تودیع و معارفه‌ای و به صورت شبانه برکنار شده و ابلاغ آن از طریق برخی افراد به گفته او غیرمسئول به وی ابلاغ شده است.

این داور کاشانی درباره دلیل این تغییرات گفت: هیات فوتبال کاشان می‌گوید بر اساس بخشنامه‌ای از فدراسیون که نباید داوران لیگ‌های کشور رئیس کمیته داوران باشند، اقدام به این کار کرده ولی در اکثر مراکز استان و شهرستان‌ها داوران قضاوت‌کننده در لیگ‌های مختلف مسئول کمیته داوران هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای هر تغییری در کمیته داوران می‌توانستند با دیگر داوران مشورت کنند یا برای انتصابات جدید رای‌گیری انجام شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.