انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری مشکات مجوز رسمی فعالیت گرفت

بند سنگ و سیمان در منطقه کوهستانی شهر مشکاتکاشان فردا – نخستین سازمان مردم‌نهاد در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در شهر مشکات از فرمانداری کاشان مجوز رسمی فعالیت دریافت کرد.

به گزارش کانال تلگرامی اخبار مشکات، «انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری مشکات» با همت تعدادی از جوانان مشکاتی تشکیل و فعال شده‌است.

شهناز پرکاس پس از حضور در جلسه دفاع از طرح این سازمان مردم‌نهاد در کمیسیون گفت: امیدواریم با تقویت گروه‌های مردم‌نهاد شاهد مشارکت بیشتر جوانان در توسعه مشکات باشیم.

بیشتر بخوانیم:
+ انجمن دوستداران آثار تاریخی و مفاخر شهر نوش‌آباد

پرکاس که به نمایندگی از اعضای این انجمن به فرمانداری رفته بود، درباره هدف از تشکیل این انجمن گفت: امروز صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین و به صرفه‌ترین صنایع درآمدزا است و مشکات نیز به دلیل موقعیت مکانی و سابقه تاریخی، شرایط مناسبی برای ورود به این صنعت دارد، اما متاسفانه تاکنون اقدامات جسته و گریخته‌ای انجام شده که تاکنون به ثمر نرسیده است.

وی اظهارامیدواری کرد جوانان این انجمن بتوانند کم‌کاری‌ها را با تلاش خود جبران کنند و با معرفی این ظرفیت‌ها به جامعه شرایط توسعه این صنعت را در مشکات فراهم کنند.

شهر مشکات آخرین شهر استان اصفهان در مجاورت قم و ورودی کاشان از سمت قم به شهر باستانی کاشان و منطقه کویر مرکزی است. این شهر در میانه موقعیت کویری و کوهستانی کاشان واقع شده و می‌تواند ظرفیت‌های فوق‌العاده اکوتوریسم منطقه را مدیریت و بهره‌وری کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.