پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مناسبت روز خبرنگار

دکتر ابراهیم کوچکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه به ویژه خبرنگاران حوزه سلامت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل این دانشگاه، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

17 مردادماه به یاد شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) به نام روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

این روز سال‌روز تجلیل از پیام‌آورانی است که در خلق جهانی آباد، آزاد و آگاه، همتی والا و تلاشی بیادماندنی اما دشوار از خود به نمایش گذاشته و پرده از ناآگاهی ناآگاهان بر می‌دارند.

اهمیت نوشتن و بیان حقایق تا جایی است که خداوند متعال به قلم و آنچه می‌نویسند قسم می‌خورد و کاملا مبرهن است که این خود قلم نیست که حایز اهمیت است بلکه نوشته و حقایقی که با آن بیان می‌گردد.

خبرنگاران اين طلايه‌داران راستين خدمت در رسانه، انسان‌هاي پر تلاش و فداكاري هستند كه در كسوت شرافت‌مندانه خبرنگاري، به عنوان وجدان بيدار، چشم بينا و زبان حقيقت‌جوي جامعه، گام در وادي مقدس، قلم و عرصه روشنگري نهاده و همواره تلاش مي‌کنند تا با توليد و انعكاس به موقع اخبار، به بهترين شكل ممكن، رسالت حرفه‌اي خود را انجام دهند.

پر واضح است سلامتی نعمتی بی‌بدیل و هدیه‌ای از سوی پروردگار مهربان و بی‌همتا به جهانیان می‌باشد و تلاش در راه حفظ آن و اطلاع‌رسانی راه‌کارهای حفظ این نعمت الهی، بی‌شک ستودنی و قابل تقدیر است.

اینجانب این روز را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌های ارزشمند فعالان این حوزه در عرصه انعکاس و اطلاع‌رسانی اخبار سلامت و انعکاس حوزه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان قدردانی می‌نمایم. امید است همواره در راه خدمت به مردم پیروز و سربلند باشید.

دکتر ابراهیم کوچکی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی

بیتشر بخوانیم:
+ تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان به‌مناسبت روز پرستار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.