شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش کاشان معرفی شدند

شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش کاشانکاشان فردا – محمدعلی انصاری مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی استان اصفهان طی احکام جداگانه‌ای محسن خسروی، احمد صابرطحان، سید عبدالرضا تولیت، حسین سنگین باف و علیرضا فائض‌پور را برای مدت ۲ سال به عنوان اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش کاشان منصوب کرد.

به گزارش مشکات آنلاین؛ اعضای شورا در نشست دیروز صبح در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان احکام خود را از محمدعلی جعفری، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دریافت کردند.

جعفری در این نشست تاکید کرد: شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش وظیفه‌ی خطیری در پاسداری از ارزش‌ها و فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی دارد.

وی افزود: در بحث تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی غرب یکی از راه‌های نفوذ حوزه‌ی تئاتر است که این موضوع رسالت شما را سنگین‌تر می‌کند.‌

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در پایان ضمن قدردانی و سپاس از فعالیت‌های اعضای شورای نظارت در سال‌های گذشته اظهارامیدواری کرد که شورای جدید با همراهی مسئولین و هنرمندان شهرستان در راه هدایت و اعتلای تئاتر کاشان گام‌های موثری بردارد.

شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش به استناد تبصره یک ماده‌ ۳ سیاست هنرهای نمایشی مصوب ۷۸/۱۱/۲۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده است.

طبق مفاد این مصوبه تمامی نمایش‌ها اعم از مذهبی، سنتی، شادی‌آفرین و تفریحی با زمان‌های کوتاه، متوسط و طولانی، که در تالارهای تئاتر، یا تالارها و فضاهای دولتی و غیردولتی به‌نمایش گذاشته می‌شود، باید دارای پروانه نمایش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.