یک کشته و ۱۶ زخمی دربرخورد دو خودرو در آزادراه کاشان قم

تصادف سمند با پراید در جاده کاشان قمکاشان فردا – رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کشته‌شدن یک نفر و زخمی شدن 16 نفر در حادثه برخوردخودرو سمند و پراید در آزادراه کاشان قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس کاشان، دکتر حسین ریاحی گفت: در ساعت ۱٢:۳۸ دقیقه ظهر امروز جمعه 18 مردادماه، پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس، مبنی بر برخورد ۲ خودرو سمند و پراید در حوالی شرکت شیر پاستوریزه در آزادراه قم کاشان، بلافاصله کارشناسان این مرکز با پنج دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانیم:
+ واژگونی کامیون در جاده کاشان قم یک کشته برجای گذاشت

وی افزود: کارشناسان پس از بررسی صحنه و اقدامات درمانی اولیه، ۱۲ زخمی سرنشین خودرو سمند را به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند و چهار سرنشین خودرو پراید که بصورت جزئی صدمه دیده‌بودند در محل درمان شدند.

دکتر ریاحی اعلام کرد: در این حادثه متاسفانه یک خانم سرنشین خودرو سمند در صحنه حادثه جان خود را از دست داده بود و حال نیمی از مصدومین اعزامی نامساعد گزارش شده است.

 رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاش خاطرنشان ساخت: گرچه علت این حادثه از سوی عوامل انتظامی در دست بررسی است، ولی تعدد حوادث ترافیکی در ماه‌های اخیر در این محدوده، بسیار نگران‌کننده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.