عدم درج پردیس فرهنگیان آران و بیدگل در دفترچه انتخاب رشته

پردیس فرهنگیان استان اصفهانکاشان فردا -دفترچه انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری صبح پنج‌شنبه ۱۷مرداد بر روی پایگاه سازمان سنجش کشور منتشر شد.

پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته، داوطلبان آران و بیدگلی و مشاوران انتخاب رشته اعلام کردند که علیرغم تاسیس پردیس دانشگاه فرهنگیان واحد پسران آران و بیدگل، نام این پردیس در دفترچه وجود ندارد.

بیشتر بخوانیم:
+ دانشگاه فرهنگیان آران و بیدگل مهرماه امسال دانشجو می‌گیرد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش شبستان در این خصوص گفت: تاسیس دانشگاه فرهنگیان واحد پسران آران و بیدگل طی یک ماه گذشته مورد موافقت قرار گرفته است، در حالی که محتوای دفترچه‌های تعیین رشته از سال قبل آماده می‌شود و فرصتی برای اختصاص کد رشته و پذیرش دانشجو معلم از مهرماه امسال در این واحد وجود نداشته است.

سید جواد ساداتی‌نژاد افزود: همانطور که قبلا هم تاکید شده بود، فعالیت پردیس برادران دانشگاه فرهنگیان آران و بیدگل از مهرماه امسال با پذیرش مهارت‌آموزان ماده ۲۸ که در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش قبول می‌شوند آغاز خواهد شد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل اضافه کرد: علاوه بر این دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان از استان اصفهان در رشته‌هایی که به حد نصاب برسند از امسال در این دانشگاه تحصیل خواهند کرد.

ساداتی‌نژاد تصریح کرد: این دانشگاه از مهرماه سال آینده و با تعریف رشته‌های مستقل پذیرش دانشجو خواهد داشت و نام این پردیس دانشگاهی به عنوان یکی از واحدهای تابعه دانشگاه فرهنگیان در دفترچه کنکور سال آینده درج خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.