کاشان از ۱۱ استان به لحاظ تعداد و مساحت شهرک صنعتی بالاتر است

شهرک صنعتی ۳ کاشان به بهره‌بردای می‌رسدکاشان فردا – مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: شهرستان کاشان از ۱۱ استان کشور به لحاظ تعداد و مساحت شهرک و واحدهای صنعتی بالاتر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد بگی، اعلام کرد: مصوبه شهرک سه صنعتی کاشان بیش از سه دهه مغفول مانده و روند ساخت و عملیات اجرایی آن به مرحله اجرا درنیامده بود که با پی‌گیری‌های صورت گرفته مصوبات لازم اخذ شد و این شهرک صنعتی در ۱۵۰ هکتار با رویکرد کسب‌و‌کار‌های نوین و فناورانه موجب اشتغال‌زایی صد‌ها نفر در این منطقه می‌شود.

او با بیان این‌که شهرک صنعتی ماهیان زینتی کاشان نیز پس از دو دهه مصوبات لازم را اخذ کرد، افزود: این شهرک صنعتی در وسعتی به میزان ۵۰ هکتار با رویکرد تولید ماهیان زینتی، عرضه و نمایشگاه ویژه جذب گردشگر و صادرات تولیدات شروع به فعالیت می‌کند که امید است با تلاش‌های صورت گرفته به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانیم:
+ رتبه دانشگاه کاشان از ۲۶ دانشگاه مرکز استان بالاتر است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، کاشان را یکی از صنعتی‌ترین شهر‌های کشور دانست و ابراز داشت: شهرستان کاشان از ۱۱ استان کشور به لحاظ تعداد و مساحت شهرک و واحد‌های صنعتی بالاتر است و وجود چنین ظرفیت‌هایی در این شهرستان باعث می‌شود تا کاشان را از تک بعدی بودن اقتصاد دور کند چراکه امروزه در حدود ۸۰ درصد صنعت کاشان نساجی است.

او با بیان این‌که شهرک صنعتی ماهیان زینتی و شهرک سه صنعتی با رویکرد صنعت‌های فناورانه، کاشان را از تک‌بعدی بودن اقتصاد دور می‌کند، گفت: در نظر داریم تا خوشه‌های صنعتی کاشان که در زمینه فرش و عرقیجات فعال بوده در زمینه ماهیان زینتی نیز فعال شود و بر همین اساس از تمامی مسئولان درخواست می‌شود تا با تامین اعتبارات لازم نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

بگی با بیان این‌که با حمایت مسئولان و کاهش هزینه‌های تمام‌شده تولیدکنندگان ماهیان زینتی در کاشان را به حضور در این شهرک صنعتی ترغیب می‌کنیم، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته امید است زیرساخت‌های فاز نخست شهرک سه صنعتی کاشان به وسعت ۵۰ هکتار و شهرک ماهیان زینتی کاشان تا پایان سال آماده شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.