جلب مشارکت معتمدین محلی قابل تقدیر است

نائب‌رئیس شورای شهر کاشان در آیین چلچراغ توسعهکاشان فردا – علیرضا مفرح نایب‌رئیس شورای شهر کاشان، اقدام شهردار کاشان در جلب مشارکت معتمدین محلی در فرآیند اجرای پروژه‌ها را مهم و شایسته تقدیر خواند.

مفرح، در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های نهمین هفته چلچراغ توسعه گفت: ثمره مشارکت و همدلی شهروندان در اجرای پروژه‌ها دارای اهمیت و قابل توجه است.

وی، با تقدیر از اقدام شهردار در جلب مشارکت معتمدین محلی افزود: همواره شاهد مشارکت مردم و به ثمر نشستن پروژه‌ها با همراهی آن‌ها بوده‌‌ایم اما مشارکت معتمدین به این حرکت رنگ و بویی مضاعف بخشیده است.

شهردار کاشان در دوره کنونی در هر ناحیه از شهر با رای و نظر مردم آن ناحیه معتمدینی را تعیین کرده و از آن‌ها خواسته با رایزنی با مردم محل نیازهای خدماتی خود را فهرست‌بندی کرده و سپس اولویت‌بندی کنند تا شهرداری کاشان با توجه به بودجه در اختیار به تاسیس خدماتی اقدام کند که اولویت مناطق است.

بر این اساس طرح چلچراغ توسعه در شهرداری طراحی شده که براساس آن طرح‌هایی که از طرف شهروندان و معتمدین به عنوان اولویت معرفی و آماده شده است در آیین‌های ویژه‌ای هفته‌ای یکبار به بهره‌برداری می‌رسد.

۹ هفته از این برنامه و بهره‌برداری از طرح‌ها تا کنون در سطح شهر کاشان اجرا شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.