26 مرداد روز بازگشایی قفس، روز شادمانی شهر و مردم بود

روز آزادی آزادگانکاشان فردا – رئیس بنیاد شهدی و امور ایتارگران آران و بیدگل در پیامی ۲۶ مردادماه سالروز ورود افتخارآفرین آرادگان به ایران اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش نسل فردا متن پیام بدین شرح است: 26 مرداد‌ماه سال 1369 برگی دیگر از تقویم انقلاب ورق خورد و یوم‌الله دیگری متولد شد‌. ثانیه‌های انتظار به کندی می‌گذشت، شهر به استقبال پرنده‌های مهاجر آمده بود که در سال‌های سخت هجران از وطن‌، بال و پرشان در زیر شکنجه‌های کفر شکسته شده بود.

البته هر چند جسم آنان در بند بود، ولی هیچ‌گاه روح و اندیشه بلندشان تسخیر نشد و قلب‌ِشان به یاد دین و ایمان و آسمان می‌تپید.

26 مرداد روز بازگشایی قفس بود، روز شادمانی شهر و مردم، روز شادباش و تبریک، روز وصل و دیدار، آغوش وطن گشوده شده بود و فوج‌فوج مردانگی در آن جای می‌گرفت.

به راستی کدامین ساعت می‌تواند شکوه آن لحظات را در خود بگنجاند و کدامین تقویم می‌تواند شوق آن لحظه دیدار را در خود ثبت کند. گرامی و جاودانه باد آن روز بیادماندنی.

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آران و بیدگل بر خود لازم می‌داند 26 مرداد سال‌روز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی عزیزمان را به جامعه ایثارگری به ویژه به آزادگان و جانبازان گرامی تبریک گفته و کوتاهی دست بدخواهان از این کشور و عزت و اقتدار همیشگی نظام جمهوری اسلامی را آرزو می‌نماید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.