آبرسانی به ۶ روستای کاشان با تانکر انجام می‌شود

آب آشامیدنی به ۶ روستای کاشان با تانکر انجام می‌شودکاشان فردا –  آب آشامیدنی روستاهای پنداس و آرنجن بخش بزرک، کوه‌سنج، بالاعباس‌آباد و فرح‌آباد بخش نیاسر و روستای تتماج از توابع شهرستان کاشان همچنان با تانکرهای سیار تامین می‌شود.

مدیر آب و فاضلاب روستایی کاشان چهارشنبه به ایرنا گفت: این روستاهای فاقد آب لوله‌کشی آشامیدنی هستند و آب آن‌ها همچنان به صورت مستمر هر هفته با دو دستگاه تانکر ۱۲ مترمکعبی تامین می‌شود.

علیرضا صبوری از بهره‌برداری دو طرح اصلاح شبکه‌های آبرسانی در روستاهای ازوار و تتماج به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت خبر داد و تشریح کرد: برای این طرح‌ها که در مجموع یک هزار و ۶۰۰ نفر از جمعیت شهرستان کاشان را زیر پوشش قرار می‌دهد، افزون‌ بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

وی با اشاره به بدهی ۳۹ میلیون تومانی مشترکان این شهرستان بیان کرد: این بدهی مربوط به مشترکان خانگی، بخش صنایع، کارگاه‌ها و ساختمان‌های عمومی در مناطق روستایی است.

مدیر آب و فاضلاب روستایی کاشان بیشتر این بده‌کاری‌ها را مربوط به مشترکان خانگی برشمرد و اضافه کرد: اگر قبض‌ها به هنگام پرداخت شود، مشکلی در ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب از جمله به روستاییان ایجاد نخواهد شد.

هم‌اکنون ۳۹ حلقه چاه، ۱۴ چشمه و ۱۲ رشته قنات آب آشامیدنی ۱۴ هزار و ۶۰۰ مشترک در ۵۵ روستای شهرستان کاشان با پنج هزار و ۶۰۱ خانوار را تامین می‌کند.

در شرایطی بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب ۶ روستای شهرستان کاشان فاقد شبکه آب لوله‌کشی بهداشتی برای آشامیدن هستند که اگر یک صدم هزینه‌های تبلیغاتی نامزده‌های نمایندگی مجلس از این حوزه به این امر اختصاص می‌یافت، این روستاها تا حالا صاحب آب لوله‌کشی شده‌بودند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.