وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به کاشان سفر می‌کند

سید جواد ساداتی‌نژاد نمایده مردم کاشان و آران و بیدگلکاشان فردا – نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با بیان این‌که بیش از 15 سال در کاشان با جمعیت 70 هزارنفری کارگری علی‌رغم واگذاری زمین، بیمارستان تامین اجتماعی احداث نشده است از سفر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به کاشان برای کلنگ‌زنی این بیمارستان خبر داد.

سید جواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس؛ از وعده محمد شریعتمداری برای حضور در کاشان هم‌زمان با هفته دولت و کلنگ‌زنی بیمارستان تأمین اجتماعی خبر داد و تصریح کرد: به دنبال جانمایی آن در منطقه حاشیه‌ای شهر بودیم که نیازمند 4 هکتار زمین هستیم و تاکنون موفق به تأمین چنین متراژی در مکان‌های موردنظر نبوده‌ایم و در مکانی که قبلاً جانمایی کرده‌ایم کلنگ‌زنی اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانیم:
+ کاشان بیمارستان تأمین اجتماعی ندارد
+ بیمارستان تامین اجتماعی کاشان به‌زودی احداث می‌شود
ساداتی‌نژاه بابیان این‌که بر اساس قانون سطح‌بندی، باید جامعه بالای 70 هزارن نفری از بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی از بیمارستان بهره‌مند شوند گفت: شهرستان کاشان با جمعیت 250 هزار نفری از بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی تاکنون از وجود بیمارستان تحت نظارت این نهاد بی‌بهره بوده است درحالی‌که مردم کاشان سالانه 504 میلیارد تومان حق بیمه پرداخت می‌کنند.

وی افزود: بیش از 15 سال در شهرستان کاشان با جمعیت 70 هزارنفری کارگری علی‌رغم واگذاری زمین بیمارستان احداث نشده است و امیدواریم این وعده در هفته دولت با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با کلنگ‌زنی این بیمارستان بعد از سال‌ها محقق شود.

این دومین وزیر تعاون کار و رفا اجتماعی دولت روحانی است که به کاشان سفر می‌کند. پیش از وی علی ربیعی که اکنون سخن‌گوی دولت است در کسوت وزیر تعاون به کاشان سفر کرده بود اما گشایشی در گره فروبسته کار بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی صورت نگرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.